opc_loader

Wensenlijst

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via winkel@persempre.nl. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugstorten. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Ruilen

Wilt u de aankoop omruilen voor een andere maat of ander artikel? Dan moet u de ruiling melden op winkel@persempre.nl en een retournummer aanvragen. U kan het item(s) terugsturen en een paar dagen later ontvangt u een nieuwe maat of een nieuw artikel.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Identiteit ondernemer

per Sempre cv
Kersenmarkt 5-7 6211 GP Maastricht
winkel@persempre.nl
043 - 321 9969

KvK: 58349944
Btw: NL 8529.99.239.B.01

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

 

-          Aan:           [ naam ondernemer]

[ geografisch adres ondernemer]

[ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar]

[ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]

-          Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroep/herroepen*

-          Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

-          [Naam consumenten(en)]

-          [Adres consument(en)]

-          [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

Klachten

Om klachten zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via +043 321 9969 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar ons via het formulier of een mail sturen naar winkel@persempre.nl. Vanuit België kunt u bellen met het telefoonnummer +31 043 321 9969(lokaal tarief).

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

per Sempre cv
T.a.v. Afdeling Klachten
Kersenmarkt 5-7
6211 GP Maastricht

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie.

Vindt u dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).