opc_loader

Wensenlijst

graag horen wij wat we voor u kunnen betekenen

Klachten? 
Om klachten zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via +043 321 9969 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar ons via het bovenstaande formulier of een mail sturen naar winkel@persempre.nl. Vanuit België kunt u bellen met het telefoonnummer +31 043 321 9969(lokaal tarief). Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummerU kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar: per Sempre cvT.a.v. Afdeling KlachtenKersenmarkt 5-76211 GP MaastrichtZodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie.Vindt u dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).


per Sempre cv
Smedenstraat 21
6211 GK Maastricht
Nederland
043 321 9969
winkel@persempre.nl
IBAN: NL59INGB0008702865
BIC: INGBNL2A
KvK: 58349944
Btw: NL 8529.99.239.B.01

Contact

*
Beveiligingscode
CAPTCHA Image
Ik kan de beveiligingscode niet goed zien